Veel gestelde vragen

Algemene vragen

Bij een maatwerkofferte zal één van onze medewerkers de goederen gaan bekijken en op basis daarvan een prijs bepalen voor de te leveren goederen.

U ontvangt dan zo snel mogelijk een offerte van ons.

Wij hebben geen aparte verzekering op de goederen tijdens het transport. Dit kan je eventueel zelf regelen via de eigen verzekeraar.

Betaling

Bij akkoord gaan wij de opdracht inplannen. Tegelijkertijd zal er een factuur opgemaakt worden en deze zal uw kant op komen met een link erin om direct te kunnen betalen. De goederen zullen altijd opgehaald worden. Wanneer de betaling voldaan is gaan wij de goederen afleveren.

De facturen van al je bezorgingen door de Online Bezorg Service staan in Mijn Account.

Daarnaast krijg je deze ook per e-mail toegestuurd.

Bezorging

Wij halen de goederen na akkoord op. Dit zal in onze loods worden gecontroleerd op schade en/of manco’s. Daarna zullen wij een mail sturen met daarin het verzoek om de goederen bij u te bezorgen. U kunt zelf een bezorgdag kiezen en een werkdag voor levering ontvangt u van ons nog een tijdsindicatie hoe laat wij bij u staan.

Heeft u grote goederen aangekocht dan zullen wij u bellen om een datum met u af te stemmen om de goederen te bezorgen.

De Online Bezorg Service haalt alle goederen, zowel groot als klein, bij de veiling op. Echter leveren wij enkele goederen ook via onze partners af.

Pakketten worden dan ook met onze partner uitgereden en maakt dat wij de prijzen concurrerend kunnen houden.