Stap 7 / 7: U ontvangt de offerte voor ophalen, bezorgen en opslaan van uw kavels

Bedankt voor uw aanvraag, u ontvangt de offerte in uw e-mail.

Indien uw goederen op 2 verschillende locaties staan of verschillende veilingnummers hebben dient u een aparte offerte aan te vragen.

  • Wij verzoeken u bij bevestiging van de offerte op een andere wijze duidelijk het ordernummer te vermelden.
  • Wij maken u erop attent dat er extra kosten gerekend kunnen worden op het moment dat u akkoord geeft ten tijde van de ophaaldag.
  • Na ontvangst van uw akkoord zenden wij u zo spoedig mogelijk een e-mail ter bevestiging.
  • Mochten er vragen of onduidelijkheden zijn verzoeken we u deze zoveel mogelijk via de mail te stellen.

Goed om te weten:

  • Van de Scheur Logistiek h.o.d.n. Onlinebezorgservice neemt geen verantwoording voor schade aan goederen welke een gebruikte status hebben. Uw goederen zijn dan ook niet verzekerd door de Online Bezorgservice. In geval van eventuele transportschade kan er een vergoeding plaatsvinden van maximaal €3,40 per kilogram bij transport binnen Nederland of €8,33 SDR per bruto kilogram bij transport naar landen anders dan Nederland. Zijn uw goederen meer waard dan deze vergoeding dient u zelf een transportverzekering af te sluiten.
  • Goederen welke langer zijn dan 230 cm, zwaarder dan 500 kg en/ of niet verrijdbaar zijn, zullen d.m.v. een heftruck of iets dergelijks gelost moeten worden. Als wij een heftruck mee moeten nemen, dient u dit bij het akkoord geven te vermelden. (obs@vdslogistiek.nl ,onder vermelding van het ordernummer)
  • Wij leveren niet op de Waddeneilanden tenzij anders is vermeld bij de opmerkingen.
  • De (de)montage is niet bij de prijs inbegrepen tenzij anders is vermeld bij de opmerkingen.

Contact:

Vragen kunt u bij voorkeur via mail stellen, op obs@vdslogistiek.nl;

Telefonisch contact kunt u met ons opnemen tussen 08.00 en 16.00 uur op telefoonnummer 0347 792017

Akkoord:

Om uw kavels in de planning op te kunnen nemen, horen we graag tijdig, minimaal 1 dag voor de ophaaldatum, of u akkoord gaat met ons voorstel.

Onze werkwijze:

Zodra wij de spullen hebben opgehaald en wij uw betaling hebben ontvangen dan zullen we uw order vrijgeven voor transport. (Zolang wij uw betaling niet hebben ontvangen, geven we uw goederen niet vrij voor transport.)

Als we uw order zelf uitrijden, dan ontvangt u van ons een email met daarin enkele bezorgdatums. U kunt dan zelf uw voorkeur opgeven. Een dag voor uitleveren ontvangt u van ons een 2e email met daarin het tijdsvenster waarin wij denken bij u te komen afleveren.

Als u uw goederen langer bij ons op wilt slaan zullen wij € 3,00 per week per palletplaats berekenen.

Wanneer we uw order via de pakketdienst versturen, dan ontvangt u van ons een email met daarin de T&T code. Deze email wordt verstuurd nadat wij uw order hebben ingepakt. Uw order wordt die dag aan de pakketdienst overgedragen

Doordat wij in sommige gevallen afwijken van de standaard ophaaldag, kunt u een email krijgen vanuit het veilinghuis dat uw goederen niet opgehaald zijn. Deze email wordt automatisch verstuurd op het moment dat deze dag is verstreken.

Met vriendelijke groet,

Online Bezorgservice

Voor het ophalen dienen wij ook in het bezit te zijn van de pro forma/ koopovereenkomst.
Zonder dit document mogen wij de goederen tijdens de afhaal dag niet meenemen.